Muzeum-Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec: Budowa ogrodu sensorycznego i modernizacja istniejącej przestrzeni sektora małomiasteczkowego – postępowanie czwarte
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Program Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Numer ogłoszenia: 564960-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Adres strony internetowej (url): www.mnpe.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
Dodatkowe kody CPV: 45220000-5, 45311000-0, 45100000-8, 45212140-9
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Email wykonawcy: witekkopec@gmail.com
Adres pocztowy: Wygiełzów , ul. Lipowiecka 26
Kod pocztowy: 32-551
Miejscowość: Babice
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wygiełzów , ul. Lipowiecka 26
Kod pocztowy: 32-551
Miejscowość: Babice
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Oferta z najniższą ceną/kosztem 690000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 772357.73
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Numer rejestru zamówień: 5/2019 Wygiełzów. 04.10.2019 r.
ZAWIADOMIENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Roboty budowlane
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: „Budowa ogrodu sensorycznego
i modernizacja istniejącej przestrzeni sektora małomiasteczkowego – postępowanie czwarte”
Zadanie realizowane w ramach projektu: Muzea otwarte – rozszerzenie możliwości programowych instytucji kultury pogranicza polsko-słowackiego współfinansowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 1. Ochrona i rozwój dziedzictwa przyrodniczego i kulturowego obszaru pogranicza.
Ogłoszenie nr 564960 – N – 2019 z dnia 25.06.2019r
- Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający:
Muzeum – Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec
Wygiełzów, ul. Podzamcze 1
32-551 Babice
informuje, że w prowadzonym postępowaniu w dniu 04.10.2019 r wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:
Konsorcjum firm: Lider PROJEKT-BUD inż. Witold Kopeć, ul. Lipowiecka 26, 32-551 Babice, Partner Zakład Wykonawstwa, Nadzoru i Projektowania Melioracji, Wodociągów i Kanalizacji Ewa Kopeć, ul. Lipowiecka 26, 32-551 Babice
Uzasadnienie wyboru:
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium:
Kryterium ceny ofertowej brutto – 60 pkt.
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium:
Kryterium okres gwarancji – 40 pkt.
Liczba otrzymanych punktów łącznie – 100 pkt.
Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, tj. uzyskała najwyższą ilość punktów spośród przedstawionych ofert
nie podlegających odrzuceniu, oraz spełniała pozostałe warunki określone w SIWZ.
Wybrany Wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 08.10.2019 r.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1 złożona przez
Firma Budowlana Q-BUD Janusz Kułach, ul. Przyjaźni 78 A, 32-500 Balin
cena oferty: 772.357,73 netto, co stanowi cenę oferty brutto 950.000 PLN
okres gwarancji: 72 miesięcy
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium:
Kryterium ceny ofertowej brutto – 53,60 pkt.
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium:
Kryterium okres gwarancji – 30 pkt.
Liczba otrzymanych punktów łącznie – 83,60 pkt.
Oferta nr 2 złożona przez
Konsorcjum firm: Lider PROJEKT-BUD inż. Witold Kopeć, ul. Lipowiecka 26, 32-551 Babice, Partner Zakład Wykonawstwa, Nadzoru i Projektowania Melioracji, Wodociągów i Kanalizacji Ewa Kopeć, ul. Lipowiecka 26, 32-551 Babice
cena oferty: 690.000 netto, co stanowi cenę oferty brutto 848.700 PLN
okres gwarancji: 84 miesiące
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium:
Kryterium ceny ofertowej brutto – 60 pkt.
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium:
Kryterium okres gwarancji – 40 pkt.
Liczba otrzymanych punktów łącznie – 100 pkt.
Wartość kosztorysowa zadania została oszacowana przez Zamawiającego na sumę 421.814,57 PLN netto / 518.831,92 PLN brutto. i taką sumę Zamawiający zabezpieczył na wykonanie zadania.
421.814,57 zł netto / 518.831,92 brutto. Zamawiający na podstawie uchwały Nr XIII/158/19 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 30 września 2019 r. zwiększył środki na realizację zadania do kwoty najkorzystniejszej oferty.
- Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
- Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni Wykonawcy.
Środki ochrony prawnej:
od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2015, poz. 2164 z późn. zm.) – dział VI “Środki ochrony prawnej”.
Oznaczenie sprawy: 5/2019. Wygiełzów, 11.07.2019 r
Protokół z czynności otwarcia ofert
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Budowa ogrodu sensorycznego i modernizacja istniejącej przestrzeni sektora małomiasteczkowego – postępowanie czwarte”
W dniu 11.07.2019 r odbyło się posiedzenie Komisji Przetargowej powołanej zarządzeniem nr 7/2015 Dyrektora Muzeum – Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec z dnia 20 maja 2015 r. w składzie:
Piotr Bujakiewicz – przewodniczący komisji
Lucyna Pabian – zastępca przewodniczącego
Marcin Koziołek – sekretarz komisji
Agnieszka Oczkowska – członek komisji
Elżbieta Kożuch – członek komisji
Komisja przystąpiła do prac nad rozstrzygnięciem postępowania w trybie przetargu nieograniczonego „Budowa ogrodu sensorycznego i modernizacja istniejącej przestrzeni sektora małomiasteczkowego – postepowanie czwarte”, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.06.2019 r pod numerem: 564960 – N – 2019.
Członkowie komisji złożyli oświadczenie określone w art. 17 ust. 2 ustawy na drukach
ZP-1. O godzinie 10:15 w siedzibie Zamawiającego dokonano otwarcia ofert złożonych
w przetargu. W otwarciu udział wzięli:
Piotr Bujakiewicz – przewodniczący komisji
Lucyna Pabian – zastępca przewodniczącego
Agnieszka Oczkowska – członek komisji
zgodnie z listą obecności dołączoną do niniejszego protokołu.
Zgodnie z art. 86 ustawy Prawo zamówień publicznych, bezpośrednio przed otwarciem ofert przewodniczący komisji podał kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 421.814,57 zł netto / 518.831,92 brutto
Do chwili upływu terminu składania ofert, do siedziby Zamawiającego wpłynęły 2 oferty. Oferty złożono zgodnie z wymogami SIWZ, opakowanie oferty do chwili otwarcia było nienaruszone.
Po otwarciu ofert, Zamawiający odczytał ich treść:
Oferta nr 1 złożona przez Firma Budowlana Q-BUD Janusz Kułach, ul. Przyjaźni 78 A, 32-500 Balin
cena oferty: 772.357,73 netto, co stanowi cenę oferty brutto 950.000 PLN
okres gwarancji: 72 miesięcy
Oferta nr 2 złożona przez konsorcjum firm: Lider PROJEKT-BUD inż. Witold Kopeć, ul. Lipowiecka 26, 32-551 Babice, Partner Zakład Wykonawstwa, Nadzoru i Projektowania Melioracji, Wodociągów i Kanalizacji Ewa Kopeć, ul. Lipowiecka 26, 32-551 Babice
cena oferty: 690.000 netto, co stanowi cenę oferty brutto 848.700 PLN
okres gwarancji: 84 miesiące
Na tym etapie komisja zakończyła jawną część obrad i przystąpiła do oceny ofert w trybie zamkniętym.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Roboty budowlane
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Program Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.mnpe.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
https://mmz.info.pl/budowa-ogrodu-sensorycznego-i-modernizacja-istniejacej-przestrzeni-sektora-malomiasteczkowego-postepowanie-czwarte/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony – więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego postępowania jest: „Budowa ogrodu sensorycznego i modernizacja istniejącej przestrzeni sektora małomiasteczkowego – postępowanie czwarte”. 2.1 Przedmiotem zamówienia jest : zagospodarowanie terenu polegające na budowie ogrodu sensorycznego, mającego charakter poznawczo edukacyjny dla dzieci z dysfunkcjami narządów zmysłu: wzroku, słuchu oraz dysfunkcjami fizycznymi. Celem ogrodu jest pobudzenie zmysłów i emocji poprzez możliwość doświadczenia różnych rodzajów nawierzchni, zapachów, kolorów. Uwzględniono także miejsce do aktywności fizycznej – integracyjny plac zabaw z urządzeniami przeznaczonymi dla dzieci niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach. Zakłada się także wymianę nawierzchni przestrzeni ryneczku oraz obszarów ogrodu i przyległych, w sposób nawiązujący do tradycyjnych nawierzchni dawnych rynków małych miasteczek. Obszar podzielony jest na cztery strefy: A – strefa wejścia, B – strefa ryneczku ze studnią, C – ogród sensoryczny i D – integracyjny plac zabaw dla dzieci. 2.2 Przedmiot zamówienia jest przeznaczony do użytku osób fizycznych, projekt zawiera rozwiązania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (w tym osób niepełnosprawnych). Przedmiot zamówienia ma charakter poznawczy, stymulujący rozwój intelektualny, skupienie uwagi; ma pełnić funkcję dydaktyczną, rewalidacyjną oraz terapeutyczną.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45220000-5 |
45311000-0 |
45100000-8 |
45212140-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-10-30
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – co najmniej 2 roboty budowlane, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda, polegające na zagospodarowaniu terenu, wykonaniu nasadzeń oraz montażu małej architektury. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak Informacje dodatkowe: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i skieruje do realizacji zamówienia wraz z podaniem podstawy do dysponowania co najmniej 1 osobę, pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – co najmniej 2 roboty budowlane, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto każda, polegające na zagospodarowaniu terenu, wykonaniu nasadzeń oraz montażu małej architektury, sporządzonego zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ, Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, co najmniej 1 osobę, pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, sporządzonego zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : – 5.000,00 zł ( słownie : pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego, prowadzącego postępowanie: Muzeum – Nadwiślański Park etnograficzny i Zamek Lipowiec): Nr 50 8444 0008 0000 0081 9279 0001 Bank Spółdzielczy w Chrzanowie, wpisując : „ wadium – : Budowa ogrodu sensorycznego i modernizacja istniejącej przestrzeni sektora małomiasteczkowego”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia – do dnia”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zwrot wadium; ponowne wniesienie wadium; zatrzymanie wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA: w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienia lub lidera konsorcjum jako działającego w imieniu i wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach jak w projekcie umowy stanowiących Załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli konieczność zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Ewentualne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte w projekcie umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik Nr 1 – dokumentacja projektowa:
- załącznik Nr 1.1 projekt budowlano architektoniczny;
- załącznik Nr 1.2 projekt budowlany – Instalacje elektryczne;
- załącznik Nr 1.3 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR);
- załącznik Nr 1.4 przedmiary (2szt.);
Załącznik nr 2 – projekt umowy
Załącznik Nr 3 – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
Załącznik Nr 4 – wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia;
Załącznik Nr 5 – wzór informacji, że wykonawca nie należy/należy do grupy kapitałowej;
Załącznik Nr 6 – wzór wykazu robót budowlanych;