Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy Zastępca Dyrektora ds. Techniczno-Inwestycyjnych

oferta pracy

                       

Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie ul. Podzamcze 1, 32-551 Babice ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

Zastępca Dyrektora ds. Techniczno-Inwestycyjnych

Umowa o pracę na czas określony

Wymiar czasu pracy: 1/1

Wymagania niezbędne

  1. Wykształcenie: wyższe techniczne, doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale technicznym min. 3 lata
  2. Dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa budowlanego;
  3. Znajomość zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi;
  4. Umiejętność obsługi komputera.

Wymagania dodatkowe:

  • Mile widziane uprawnienia budowlane, elektroenergetyczne;
  • Zagadnienia związane z ochroną przeciwpożarową, w tym znajomość sprzętu i armatury pożarniczej
  • Znajomość programu MS Office, Microsoft Excel, OpenOffice,
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Predyspozycje osobowościowe : umiejętność planowania pracy, odpowiedzialność, samodyscyplina, rzetelność, skrupulatność, komunikatywność, samodzielność, zdolność myślenia analitycznego, odporność na stres i działanie pod presją czasu, inicjatywa;
  • Prawo jazdy kat.B

    Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku  Z-cy Dyrektora ds. techniczno -inwestycyjnych
  • Korzystanie z systemu komputerowego lub bezpośrednie sprawdzanie stanu technicznego i funkcjonowania sprzętu, urządzeń, oprogramowania oraz pozostałych narzędzi pracy;
  • Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników;
  • Rozwiązywanie problemów technicznych;
  • Zarzadzanie podległym personelem
  • Samodzielne prowadzenie projektów inwestycyjnych;
  • Koordynowanie i nadzór prac związanych z realizacja prac konserwatorskich, remontów i inwestycji;
  • Nadzór nad realizacja zamówień publicznych;
  • Zarzadzanie nieruchomościami;
  • Koordynacja i nadzór nad działaniami związanymi z pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania na działalność inwestycyjną Muzeum oraz wdrażaniem projektów przyjętych do realizacji;
  • Współpraca z Dyrektorem we wszystkich sprawach związanych z działalnością Muzeum
  • Opracowywanie planów rzeczowo-finansowych  oraz okresowych sprawozdań z działalności;
  • Gospodarowanie środkami finansowymi zgodnie z planem  oraz przepisami prawa, w tym w zakresie finansów publicznych i zamówień publicznych;
  • Kontrole merytoryczna realizowanych zadań oraz sporządzanych dokumentów;
  • Opracowywanie wniosków o finansowanie projektów
  • Pełna teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień dotyczących obszaru działania komórki organizacyjnej lub stanowiska pracy

     Zadania okresowe:
  • Sprawozdawczość
  • Udział w komisjach przetargowych
  • Bieżąca archiwizacja dokumentów

    Osoby zainteresowane udziałem w naborze powinny złożyć;
  • List motywacyjny,
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, w tym świadectwa pracy,
  • Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  • Oświadczenie o niekaraniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, ( w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z krajowego Rejestru Karnego);

Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych  )  wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

  •  kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  •  Inne dodatkowe kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności.

     Warunki pracy na stanowisku Z-ca Dyrektora  ds. techniczno-inwestycyjnych :
  • Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony ;
  • Praca w warunkach biurowych związana z wykorzystaniem komputera (pow.4h) i innych urządzeń biurowych;
  • Praca jednozmianowa;
  • Oświetlenie sztuczne i naturalne;
  • Stanowisko objęte naborem znajduje się w Muzeum Pożarnictwa w Alwerni, ul. Korycińskiego 6A,
    32-566 Alwernia, budynek posiada windę.
  • Praca na ww. stanowisku wymaga przemieszczania się w czasie pracy po terenie Muzeum.

 Wymagane dokumenty należy składać pocztą lub osobiście w sekretariacie Muzeum w godz. 7.00 do 14.30 do dnia 29.03.2024r. do godz. 14.00 na adres Muzeum Pożarnictwa w Alwerni ul. Korycińskiego 6a, 32-566 Alwernia o z dopiskiem „ Nabór na wolne stanowisko Z-ca Dyrektora ds. techniczno-inwestycyjnego „.

Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie .

Oferty niespełniające wymogów formalnych oraz oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.  

Ustawienia